رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

.

اعطای نشان رضوی توسط خادمین حرم مطهر رضوی درحسینیه عجم محله خیابان به مدیرکل امور عشایر استان

حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی عالی در جمع خادمین عشایر

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ، میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و ولادت حضرت امام رضا (ع) مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عالی ، حجت الاسلام والمسلمین امیری و مدیرکل امور عشایر استان در جمع خادمین عشایر برگزار گردید.

دکتر آل هاشم ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) از دست اندر کاران و عوامل اجرایی همایش مدیران کل امور عشایر کشور که چندی قبل در استان برگزار گردیده بود تقدیر به عمل آوردند.

راهبرد مشارکت الکترونیکی , جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی و قوانین استانی

راهبرد مشارکت در تارنمای اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی  و قوانین استانی:

مشارکت الکترونيکي  : طبق بند 2ما ده 9تصویب نامه شورای عا لی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ1395/12/28،شهروندان حق دارند تا سیاست ها و فرآیند ها ، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

برگزاری اردوی جهادی در مناطق عشایری شهرستان میانه

برگزاری اردوی جهادی در مناطق عشایری شهرستان میانه

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان:

به منظور خدمات رسانی به مناطق عشایری و محروم، اردوی جهادی یک روزه توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه میانه و بسیج جامعه پزشکی و مهندسین کشاورزی با همکاری اداره امور عشایر، دامپزشکی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی میانه برگزار شد. در این طرح خدمات پزشکی، دامپزشکی و سمپاشی اماکن دامی  بصورت رایگان به عشایر ساکن درمناطق ییلاقی بزگوش ارائه گردید.

طرح پیشنهادی کشت گیاهان دارویی در مناطق عشایری و اسانس گیری آنها

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان.
یکی از مباحث مهمی که در همایش و گردهمایی مدیران کل امور عشایر کشور  مطرح گردید طرح پیشنهادی کشت گیاهان دارویی در مناطق عشایری و اسانس گیری آنها توسط دکتر عنایتی رییس اداره امور عشایر کلیبربود. ایشان  توجه به دانش فنی بسته زراعی  Agropackage را یکی از راهکارهای مهم، در مهارت آموزی و افزایش درآمد عشایر و تشکلهای عشایری عنوان کرد و موارد مربوطه را تشریح نمود. که موارد عنوان شده مورد توجه  ریاست سازمان و میران  قرار گرفت که با تشویق حضار همراه بود. و آقای مهندس قندالی توجه ویژه و ورود تشکلها در بحث فرآوری گیاهان دارویی را خواستار شد.