رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

12

فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به رهروان آن حضرت تسلیت باد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان باپیامی فرارسیدن ایام فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه(س)راتسلیت گفت متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعطای تسهیلات کم بهره برای عشایر خسارت دیده از خشکسالی

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان:

اداره امور عشایر شهرستان کلیبر در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با عنایت به سیاست های کلی سازمان متبوع در راستای حمایت از عشایر خسارت دیده از خشکسالی، به 50 نفر از عشایر شهرستان تسهیلات خرید نهاده های دامی ازقبیل جو علوفه ای، کنسانتره و ..... اعطاء نموده است.
قابل ذکراست  طبق هماهنگی  و برنامه ریزی های  صورت گرفته، از ظرفیت شرکت  تعاونی عشایری شهید دستغیب به منظور فعالیت هر چه بیشتر شرکت ها ی عشایری و نیز تسهیل امر توزیع نهاده های دامی برای اعطای تسهیلات استفاده گردیده است.

تشکیل جلسه توجیهی تسهیلات اشتغال و کار آفرینی حوزه عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با حضور مهندس کرمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و مهندس طاهری مدیرکل کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی

تشکیل جلسه توجیهی تسهیلات اشتغال و کار آفرینی حوزه عشایری با حضور مهندس کرمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و مهندس طاهری مدیرکل کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی و دکتر آل هاشم مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی و مدیر عامل اتحادیه شهید قاضی و کارشناسان و مدیران عامل شرکت های تعاونی عشایری استان. در این جلسه دکتر آل هاشم ضمن خیر مقدم به مدعوین، به روسای ادارات امور عشایر شهرستانی و اتحادیه شهید قاضی و شرکت های تعاونی عشایری ابلاغ نمودند که در خصوص جذب تسهیلات ، اقدامات اجرایی را هر چه سریعتر آغاز و تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهند.

بازدید مهندس قندالی ریئس سازمان امور عشایر کشور از آلاچیق عشایری در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

نمایشگاه 4

بازدید مهندس قندالی ریئس سازمان امور عشایر کشور از آلاچیق عشایری در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

نمایشگاه 5

 

سومین دوره نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور 96

نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور 96 سومین دوره، در تاریخ 15 الی 18 اسفند 96 برگزار می شود.

درباره نمایشگاه:

جامعه روستایی و عشایری کشور ضمن ایفای نقش تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت خطیر حفظ امنیت غذایی کشور را عهده دار است. بنابراین بهره مندی از استعدادها و ظرفیت های متنوع بالقوه روستایی و عشایری می تواند به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار آید.

بازدید وبررسی مسایل و مشکلات توزیع آردخام در مناطق عشایری شهرستان خداآفرین

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، مهندس جهان بین مسئول اداره امور عشایر شهرستان خداآفرین به همراه دهیار و ریش سفیدان یکی از قشلاقات عشایری شهرستان خداآفرین به بازدید وبررسی مسایل و مشکلات توزیع آردخام در مناطق عشایری این شهرستان پرداخت.

 لازم به توضیح است که از حدود ۲سال گذشته به تعداد ۴۶۰۰۰ کیسه آرد خام در قشلاقات وییلاقات عشایری توسط این اداره و باهمکاری اداره غله و جهادکشاورزی توزیع گردیده است که این امر باعث  افزایش ۲برابر سرانه عشایر در این شهرستان شده است.