رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر استان

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر با حضور دکتر آل هاشم مدیرکل،مدیران ستادی و شهرستانی و مدیرعامل اتحادیه و مدیران عامل شرکت های تعاونی عشایری استان برگزار و عملکرد ادارات شهرستانی ،اجرای طرح ها، مسائل مربوط به ارائه تسهیلات به عشایر و شرکت های تعاونی عشایری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان در این جلسه به بیمه اجتماعی عشایر و بیمه دام اشاره کرد و گفت  به این موارد توجه بیشتری شود و گزارش های پر رنگ تری از این فعالیت ها ارسال گردد.

همایش ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی در تبریز

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان،بمناسبت گرامیداشت 27 خرداد سالروزصدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، همایش ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی در تبریز با حضور نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای صندوق های خرد زنان عشایر خداآفرین

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، مهندس جهان بین مسئول اداره امور عشایر شهرستان خداآفرین از کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان کلیبربازدید و ظرفیت های این کارگاه آموزشی برای برگزاری دوره های آموزش عملی برای اعضای صندوق خرد زنان عشایری شهرستان خداآفرین را بررسی کرد.

این بازدید که به همراه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مربی این مرکز انجام گرفت طی تفاهم نامه ای زمینه های ایجاد و برگزاری دوره های مختلف برای اعضای صندوق خرد زنان عشایری شهرستان خداآفرین فراهم گردید.

حضور مدیرکل امور عشایراستان در راهپیمایی روز قدس

حضور مدیرکل امور عشایراستان در راهپیمائی روز قدس

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایراستان دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به همراه مهندس فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حجت الاسلام نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیران کل ادارات تابعه و جمعی از خادمین عشایر همزمان با مردم ولایی و روزه دار تبریز در راستای منویات مقام معظم رهبری و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمائی بزرگ روز قدس حضور یافتند.