رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

جلسه شورای هماهنگی اداره امور عشایر اهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل  امور عشایر استان، جلسه شورای هماهنگی اداره امور عشایر شهرستان اهر به مناسبت 4 شهریور روز کارمند در اتاق ریاست اداره تشکیل گردید. در این جلسه مهندس حضوری رئیس اداره امور عشایر اهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تدوین برنامه های آتی اداره به مناسبت 4 شهریور روز کارمند از همکاران اداره با اهدا یک لوح تقدیر نمود.

 بازدید مدیرکل امور عشایر استان از نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، بمناسبت هفته دولت و بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی در محوطه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار گردیده است که دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به همراه کارکنان این ادا ره کل از این نمایشگاه بازدید کردند.

تجلیل از آزادگان اداره کل امور عشایر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایراستان، در جلسه شورای هماهنگی این اداره کل بمناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از 2 نفر آزاده آقایان دکتر تاری و محمدرضا امنابی در جمع خادمین عشایر توسط مدیرکل امور عشایر استان با اهداء لوح تجلیل بعمل آمد.

بازدید کارشناس عمران سازمان امور عشایر ایران از طرح های عمرانی در مناطق ییلاقی و قشلاقی شهرستان کلیبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، اداره امور عشایر هر ساله در راستای حمایت ازجامعه عشایری اقدامات مهمی انجام می دهد که از آن جمله می توان به بازگشایی و حذف نقاط حادثه خیز در مناطق ییلاقی،مرمت و بازسازی ایلراه و راههای ییلاقی، آبرسانی سیار در قشلاقات، نزدیک رسانی و بهسازی چشمه ، احداث آبشخور و....اشاره نمود که از محل اعتبارات استانی و گاهاً ملی هزینه می گردد.