رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خادمین عشایر

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان مراسم سوگواری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور دکترآل هاشم مدیر کل امور عشایر استان و سخنرانی حجت اسلام والمسلمین آقائی و مداحی آقای محرمی در جمع خادمین عشایر برگزار گردید.

حضور کاروان زائر اولی جامعه عشایری شهرستان اهر در بارگاه ملکوتی امام هشتم

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

اعزام کاروان زائر اولی جامعه عشایری شهرستان اهر حاصل تلاش و پیگیری اداره امور عشایر اهر و به برکت حضور پرچم حرم رضوی در مناطق ییلاقات عشایری  می باشد که به همت دفترآستان قدس رضوی، سپاه ناحیه شهرستان اهر و اداره امور عشایر و دعوت آن امام رئوف از زائر اولی‌های بالای40 سال خانواده های عشایری محقق گردید که با برنامه ریزی و هماهنگی اداره کل امور عشایر استان کاروان زیارتی جامعه عشایری در قالب 2 دستگاه اتوبوس به تعداد 85 نفر اعم از مرد و زن به مشهد مقدس اعزام گردید.

اعزام زیارت اولی های امام رضا(ع) به مشهد مقدس

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، به همت اداره کل امور عشایر استان،نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اهر و سپاه پاسداران ناحیه اهر ۸۵ نفر از زنان و مردان عشایر بالای ۴۰ سال  که در قشلاقات مختلف این شهرستان سکونت دارند و تابحال به مشهد مقدس مشرف نشده اند از مسجدجامع این شهرستان با حضور مسئولین در قالب کاروان زیارت اولی ها به زیارت امام رئوف اعزام شدند.

دوره آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای طرح هویت گذاری و پلاک کوبی دام عشایر شهرستان میانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی،دوره آموزشی و توجیهی و جلسه هماهنگی طرح در حال اجرای هویت گذاری و پلاک کوبی دامها برای بهره برداران عشایری شهرستانهای میانه و چاراویماق با مشارکت جمع کثیری از عشایر منطقه وبا حضور مسئولین حوزه دامپروری استان و شهرستان برگزار گردید.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای آبرسانی مناطق عشایری آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی،مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق عشایری این استان خبر داد.

دکتر سید محمدحسن آل هاشم در حاشیه بازدید از مناطق عشایری شهرستان خداآفرین با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.مدیرکل امور عشایر استان در این دیدار گفت: این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی برای حوزه آبرسانی عشایر استان در سال جاری تخصیص داده شده است که با هزینه کرد آن مشکل تامین آب شرب مناطق عشایری استان از جمله در شهرستان های خداآفرین، کلیبر، اهر، میانه، مراغه و چاراویماق حل می شود.

مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی بمناسبت گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مراسمی با حضور دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان و کارکنان اداره کل امور عشایر در اتاق جلسه این اداره کل برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مناطق عشایری

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، مراسم باشکوه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حرکت خودجوش عشایر غیور قشلاق اورتاسو و با حضور حاج آقا صفری  امام جمعه شهرستان چاراویماق، آقای مهندس تقویمی فرماندار و سایر مسئولین این شهرستان  و نیز مشارکت پر شور اهالی و ریش سفیدان عشایر منطقه در مسجد حضرت ابوالفضل قشلاق اورتاسو برگزار گردید.