رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

تجلیل از خانواده ایثارگران در شهرستان کلیبر

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. شهادت مرگی از راه کشته شدن است که شهید آگاهانه و به خاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن (فی سبیل اله) انتخاب می‌کند.

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

هیئت اندیشه ورزی به دنبال راهکار وحل مشکلات عشایری است.

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی جلسه هیأت اندیشه ورزی با موضوع راهکارهای مناسب برای مشکلات عشایر استان به ریاست آل هاشم دبیر شورای عشایری استان در محل بسیج عشایر با حضور سرهنگ احمد سعیدی رییس سازمان بسیج عشایر کشور، باقرزاده معاون جهاد کشاورزی، بهداد مدیرکل دامپزشکی، مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و سرهنگ رستمی رییس بسیج عشایر استان و کارشناسان ارگان های ذیربط برگزار گردید.

بازدید مدیرکل امور عشایر استان از پروژه آبرسانی به قشلاقات شهرستان کلیبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان از پایان پروژه آبرسانی به 16 قشلاق عشایری شهرستان کلیبر تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کلیبر جزو شهرستان های عشایر نشین استان است برای 16 قشلاق عشایری با 247 خانوار و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان آبرسانی در حال انجام است و تا شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید که باعث بهره مندی عشایر، از 95 درصد امکانات زیربنایی خواهد شد.

بیانیه دکتر آل هاشم دبیر شورای عشایری استان در راستای محکومیت و اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام

در‌ راستای محکومیت و اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام دکتر سید محمد حسن آل هاشم مدیرکل و دبیر شورای عشایری استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای از این عمل سخیف و بی منطق و دور از انسانیت انزجار خود را اعلام نمود. متن بیانیه بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

دیدار مدیرکل امور عشایر استان با فرماندار شهرستان کلیبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان با عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان کلیبر دیدار و گفت و گو کرد.

آل هاشم ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای سمت جدید فرماندار شهرستان کلیبر با اشاره به اینکه 2 درصد جمعیت عشایر بوده و 20 درصد گوشت را تولید میکنند گفت:  60 درصد عشایر استان در منطقه ارسباران قرار گرفته اند و این شهرستان قطب عشایر می باشد.

شماره شبا برای واریز حق ثبت نام استخدام در دستگاه های دولتی در سال 1399

به پیوست تصویر اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص واریز حق ثبت نام استخدام، در دستگاه های دولتی در سال 1399 برای آن دسته از پذیرفته شدگان هفتمین آزمون مشترک استخدامی که در حال حاضر فیش مربوطه را در اختیار ندارند بارگذاری می گردد. ضروری است پذیرفته شدگان ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه مبلغ مندرج در اطلاعیه را فقط در بانک ملی و با کارت بانکی بانک ملی که به نام پذیرفته شده است از طریق شماره شبا اعلامی واریز گردد.

حضور اکیب درمانی در مناطق عشایری

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی: به گزارش روابط عمومی اداره کل امورعشایر استان اکیپ درمانی با حضور پزشک عمومی، پرستار و کارشناس دارو جهت ویزیت عشایر در ییلاقات شهرستان کلیبر انجام پذیرفت. در این برنامه ویزیت پزشک، تجویز، تحویل و تزریق دارو به صورت رایگان در آلاچیق های عشایر انجام و 4 نفر به پزشک متخصص ارجاع داده شدند. یادآوری مینماید این برنامه در راستای ارائه خدمات به عشایر با همکاری گروه جهادی عاشورائیان آذربایجان شرقی مستقر در سامرا که هرساله به مناسبت اربعین حسینی در کشور عراق حضور می یابند و امسال با توجه به محدودیت ها و شرایط کرونا، در مناطق محروم انجام میگیرد.