رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی در بین روابط عمومی های بخش کشاورزی استان رتبه اول را کسب نمود.

به گزار روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان ، همزمان با دومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین، شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان با حضور فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، اسدی مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حجت الاسلام والمسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیران کل دامپزشکی و امور عشایر استان و اعضاء شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی برگزارگردید. در این جلسه جهاد تبیین و بازیابی جایگاه روابط عمومی ها به عنوان حلقه اتصال مردم و رسانه ها در پیشبرد گفتمان جهاد تبیین پرداخته شد.

عمل به فرامین مقام معظم رهبری و رسیدن به هدف همان جهاد تبیین است

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

 سید محمدحسن آل هاشم در جلسه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان و دومین جلسه استانی قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه عمل به فرامین مقام معظم رهبری و رسیدن به هدف همان جهاد تبیین است گفت: جهاد تبیین یکی از دستورهای مقابله با دشمن و هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان هاست.

وی افزود: دوری از بداخلاقی و اختلاف، بصیرت افزایی و برخورد هنرمندانه با موضوع تبیین از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین است.

آل هاشم در میان عشایر

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به همراه مرتضائی معاون توسعه امور زیر بنائی از پروژه های عمرانی ییلاقات تبریز بازدید و با عشایر منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارآل هاشم از عشایر ییلاقات صمصام، شاه بلاغی،چرشنبه ییلاقی، نصرت و حاج کریم اوباسی با اهداء فانوس خورشیدی و لوح سپاس از زحمات عشایر بی منت که در تولید مواد پروتئینی استان سهم بسزایی را ایفا میکنند، تقدیر نمود.

دیدار مدیرکل امور عشایری آذربایجان شرقی با عشایر مهمان استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، آل هاشم مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی با عشایر مهمان استان اردبیل که موقع ییلاق به استان آذربایجان شرقی کوچ میکنن و به امر تولید مشغولند دیدار و گفتگو کرد.

پیام تبریک آل هاشم به مناسبت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیام تبریک صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری سلسله جشن های فرهنگ و هنر روستا و عشایر در شهرستان کلیبر

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان:

سلسله جشن های فرهنگ و هنر روستا و عشایر در قالب جشنواره نکوداشت ادبی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره امور عشایر شهرستان کلیبر با همکاری  بخشداری آبش احمد و دهیاری دلاوران و با مشارکت اهالی قشلاق دلاوران و قشلاقات همجوار در راستای تجليل از شاعر ایاز حیدرنژاد ( ایاز ائل اوغلو) و آشیق جواد محرمی هر دو اصالتا از قشلاق دلاوران و از عشایر غیور خطه آذربایجان برگزار گردید.

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیرکل امور عشایر

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایراستان، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی از سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به جهت همکاری در امورات اجرایی در سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی با اهادای لوح تقدیر بعمل آورد.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی :استقرار نمایندگی امور عشایر در شهرستان ورزقان جهت تسهیل در امر خدمات و توزیع نهاده‌های دامی و آرد خام عشایر در این شهرستان لازم و ضروری است.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی :استقرار نمایندگی امور عشایر در شهرستان ورزقان جهت تسهیل در امر خدمات و توزیع نهاده‌های دامی و آرد خام عشایر در این شهرستان لازم و ضروری است.

جلسه شورای عشایر شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی جلسه شورای عشایری شهرستان مراغه با حضور آل هاشم مدیرکل امور عشایر، علیزاده نماینده مردم شهرستان های عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی، اسدیان فرماندار ویژه شهرستان مراغه، داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،معاون مدیرکل دامپزشکی و تعدادی از روسای ادارات شهرستان در ییلاق ملا میرعلی مراغه برگزار گردید.