رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

قدردانی از وزارت جهاد کشاورزی در جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: زحمت اصلی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها این طرح مهم اقتصادی به دوش وزارت جهاد کشاورزی بوده که پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از کاهش تولید و جلوگیری از ضرر و زیان تولید کنندگان در این زمینه توسط وزارت جهاد کشاورزی به عمل آمده بود که واقعاً جای قدردانی دارد.

اجرای سالانه ۱۰ میلیون هکتار اصلاح آبخیزداری در کشور/ طرح جهش دیمزارها در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حفظ منابع تولید، تاکنون ۳۵ میلیون هکتار اصلاح آبخیزداری در کشور اجرا شده است و با دستور رئیس‌جمهور در یک دوره ده ساله، سالانه ۱۰ میلیون هکتار اصلاح آبخیزداری انجام خواهد شد.

ساداتی‌نژاد در دیدار با کارکنان بخش کشاورزی آذربایجان شرقی: برای حمایت از معیشت کشاورزان راهی جز کشاورزی قراردادی نداریم

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اجرای کشت قراردادی گفت: برای حمایت از معیشت کشاورزان راهی جز کشاورزی قراردادی نداریم. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان،به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی و در دیدار با کارکنان بخش کشاورزی این استان، گفت: رئیس جمهور ماموریت تامین غذای با کیفیت، سالم، ارزان و با منشا داخلی را به ما سپرده است که ماموریت بسیار بزرگی است.

بازديد مدیرکل امور عشایر استان از زون كشاورزي و آب ، فناوري زيستي و صنايع غذايي نمايشگاه رینوتکس 2022

بازديد آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان از زون كشاورزي و آب ، فناوري زيستي و صنايع غذايي نمايشگاه رینوتکس 2022

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

افتتاح اولین دهكده فناوری و نوآوری كشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان

افتتاح اولین دهكده فناوری و نوآوری كشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان و ششمین كشور در مركز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

سومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، سومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل با حضور سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل و مسئولین شهرستانی و همکاران ستادی برگزار گردید.

آل هاشم ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و روز ملی روستا و عشایر از خادمین عشایر که در راستای خدمت رسانی به جامعه مولد و بی منت تلاش میکنند قدردانی نمود.

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تعاونی های عشایری استان

به گزار ش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اتحادیه تعاونی های عشایری استان آذربایجان شرقی با حضور فضل خرم مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک ایرانیان، آل هاشم مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی، ولی زاده رئیس اداره امور تعاونی ها و نظام بهره برداری اداره کل، پور عباسی مدیرعامل اتحادیه و مدیران عامل شرکت های تعاونی امور عشایر استان برگزار گردید.