رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02
شرح

راهبرد مشارکت در تارنمای اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی  و قوانین استانی:

راهبرد مشارکت الکترونیکی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقینظرات

اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين عشایر استان ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد عشایر  بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 مي توانيد ديدگاه خود را بر روي هر مطلبي بيان کنيد. کافي است در انتهاي همان مطلب بر روي گزينه ديدگاه شما کليک کنيد.

 مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و صفحه مشارکت ها ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

***********************************************************

جمع آوری نظرات مردمی

عشایر و بازدید کننده محترم، شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و همچنین مشارکت در فرایندها و تصمیمات این اداره کل از طریق

https://ashayer-ea.ir/fa/contact/takrim-eform  (نظرسنجی الکترونیکی در خصوص خدمات)

(تماس مستقیم با مدیر کل و مدیران ستادی)   https://ashayer-ea.ir/fa/node/177

(سامانه نظام پیشنهادات اداره کل)  https://ashayer-ea.ir/fa/contact/frm_pishnahad

(سامانه رسیدگی به شکایات )            http://samad.ostb.ir

( میز خدمت الکترونیک)    https://ashayer-ea.ir/fa/shenasname-khedmat

اقدام نمایید.

همچنین عشایر عزیز می توانند درخواست های خود را از طریق ثبت نام در سامانه مکاتبه الکترونیکی به آدرس emokatebe.ir  به ادارات امور عشایر شهرستانی و در صورت لزوم به اداره کل امور عشایر استان ارسال نمائید.

سند راهبرد مشارکت الکترونیک اداره کل امور عشایر استان سند راهبرد مشارکت اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی

Subscribe to راهبرد مشارکت اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی