رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

رییس سازمان امور عشایر تاکید کرد: همه فعالیتهای جامعه عشایری مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است.

رییس سازمان امور عشایر تاکید کرد:
همه فعالیتهای جامعه عشایری مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان امور عشایر گفت: جامعه عشایری بیشترین سهم را در اقتصاد مقاومتی دارند و سالانه 9.5 میلیون راس دامرا به بازارهای مصرف عرضه می کنند. 

رئیس سازمان امور عشایر اعلام کرد: اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای توسعه مناطق عشایری و روستاها از سوی مجلس

رئیس سازمان امور عشایر گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی یک و نیم میلیارد دلار اعتبار برای توسعه رفاه و افزایش تولید عشایر و روستائیان از صندوق توسعه ملی در اختیار بانک های عامل گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران ، کرمعلی قندالی اظهار کرد: این اعتبار به متقاضیان فعالیت های عشایری و روستایی و برای عمران و گسترش این حوزه ها پرداخت می شود.

بازدید از مناطق ییلاقی شهرستان تبریز

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر،به منظور بررسی وضعیت تامین سوخت فسیلی (نفت سفید) عشایر اتراق یافته در مناطق ییلاقی شهرستان تبریز و در راستای خدمات رسانی بهتر به عشایر، مهندس مرتضایی ، رئیس امور تعاونی های امور عشایر استان به همراه سید جواد فیض حسینی ، رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و نظام بهره برداری از این مناطق بازدید نمودند.

برگزاري جلسه شوراي عشايري شهرستان اهر

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان: برحسب دعوت اداره امور عشاير شهرستان اهر از مسئولين ادارات و فرماندار و نماینده شهرستانهای اهر و هریس، به منظور بررسي مسائل و مشكلات جامعه عشايري در قشلاق بالدرن جلسه اي در قالب شوراي عشايري برگزار گرديد. در اين جلسه رئيس اداره امور عشايرشهرستان اهر ضمن تشكر از اعضاء حاضر در جلسه بیان نمود: جامعه عشایری زحمت‌کش،پرتلاش ودرعین حال بسیارکم‌توقع است و کمترین بارمالی را به دولت دارد وبنابه سفارش مقام معظم رهبری مصداق بارزاقتصاد مقاومتی هستند و هر چادر عشایری که درکوه ودشت دیده می‌شود یک کارگاه فعال تولیدی بوده که برای تمامی سنین اشتغال ایجاد می کند.

حضورآزاده سرافراز جناب آقای دکتر عادل تاری در جمع خادمین عشایر

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

   بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورودآزادگان 8 سال دفاع مقدس به میهن اسلامی است. بزرگ مردانی که صبر و استقامتشان مایه فخر و مباهات و سربلندی ایران و ایرانی است. همان ها که روزگار ظلمانی دوران اسارت را تنها با یاد خدا سپری کردند و حضور آرام‌بخش او را زیر شکنجه بعثیان لمس کردند به همین مناسبت مراسمی با حضور دکتر عادل تاری جانباز و آزاده سرافراز جهاد کشاورزی و مدیرکل امور عشایر استان در جمع خادمین عشایر برگزار گردید.

جلسه شورای عشایری شهرستان مراغه

روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان جلسه شورای عشایری شهرستان مراغه با حضور فرماندار و امام جمعه میاندوآب ، مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی ، مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی و مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی و جمعی از معتمدین و سران عشایر منطقه برگزار و مسائل و مشکلات عشایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این راستا مصوبات زیر انجام پذیرفت :

1- مقرر گردید در خصوص آنتن دهی تلفن همراه در مناطق ییلاقی پیگیری های لازم از طرف فرمانداری ویژه مراغه انجام پذیرد.