رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت عملکرد اداره کل امور عشایر استان

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت عملکرد اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی با حضور دکتر آل هاشم ، دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه استان و کارشناسان همراه و روسای ادارات شهرستانی امور عشایر و دبیران کمیته های تخصصی ، بررسی و چالش های پیش رو مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

تجلیل از بازنشستگان اداره کل امور عشایر استان

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، بمناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان از بازنشستگان اداره کل امور عشایر استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مهندس رحمانی معاون مدیریت و منابع انسانی اداره کل، بازنشستگان را سرمایه خادمین عشایر عنوان و از حضور آنها در این مراسم با اهد اء لوح سپاس تقدیر نمود.

تقدیر از مدیران کل امور عشایر استان های منتخب رتبه برتر جشنواره شهیدرجائی

با حضور استاندار سمنان و رئیس سازمان امور عشایر کشور ، از مدیران کل امور عشایر استانهای آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کهگیلویه وبویراحمد، خراسان جنوبی، ایلام، البرز و سمنان که در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۵, رتبه برتر را در استان خود کسب کرده بودند در گردهمائی مدیران کل امور عشایر کشور که در استان سمنان در حال برگزاریست، تقدیر به عمل آمد.
 

توزیع آرد خام در ییلاقات عشایری شهرستان خدآفرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایرآذربایجان شرقی، با هماهنگی های به عمل آمده توسط اداره کل امورعشایراستان که سرانه تحویل آرد خام عشایر به دوبرابر سالهای گذشته (برای هرنفر ۱۲کیلوگرم در ماه) تعلق گرفته است، تاکنون حدود  ۳۹۰۰۰ عدل آرد خام در مناطق عشایری شهرستان خدآفرین و برای اولین بار در مناطق ییلاقی و اوباهای مستقر در خودییلاقات برای عشایر این شهرستان تحویل گردید که این نوع خدمات موحب خرسندی عشایر گردیده و در این مناطق صعب العبور ارایه خدمات توسط اداره کل امورعشایر استان با همکاری اداره امور عشایرشهرستان خدآفرین انجام می گردد.

کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، درجشنواره شهید رجایی که در سالن همایش های اداره کل استاندارد با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، اداره کل امور عشایر استان بعنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی سال 95 شناخته و معرفی شد.