رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

بازدید دکتر آل هاشم از پروژه های اجرا شده در قشلاقات شهرستان میانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایرآذربایجان شرقی، دکتر آل هاشم مدیرکل و مهندس مرتضایی معاون توسعه عمران و امور زیربنایی به همراه مهندس علی آبادی رئیس اداره امور عشایر شهرستان میانه از احداث آبشخور در جن قشلاقی و عملیات شن ریزی در قشلاق همپا بازدید بعمل آورده و در این بازدید با عشایر منطقه نیز دیدار چهره به چهره داشته و از نزدیک به بررسی مشکلات آنان رسیدگی نمود.

جلسه شورای عشایر شهرستان خداآفرین

اولین جلسه شورای عشایر شهرستان خداآفرین با محوریت ستاد کوچ بهاره به منظور بررسی مسایل و مشکلات کوچ عشایر و پیگیری ارائه خدمات بهتر در آستانه کوچ بهاره با حضور دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان و امام جمعه شهرستان خداآفرین به ریاست فرماندار شهرستان با حضور اعضای شورا در فرمانداری شهرستان خداآفرین برگزار شد.
در این جلسه از نکونام فرماندار شهرستان خداآفرین بدلیل تدابیر ثمر بخش در حمایت از عشایر و مدیریت بحرانی و عدالت محور در بحران برف نوروزی سالجاری با اهدای لوح سپاس از طرف آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان تقدیر بعمل آمد  .

رئیس سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: عشایر برای ثبت نام و دریافت "دامدار کارت" اقدام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران ، عباس پاپی زاده در سفر به فارس و بازدید از شرکت تعاونی عشایری فسا اظهار داشت: تسهیلات کم بهره برای خرید علوفه دامی اختصاص داده تا مشکل تامین نقدینگی عشایر عزیز کمتر شود.

وی تاکید کرد: عشایر باید برای ثبت نام و دریافت "دامدار کارت" اقدام کنند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پاپی زاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم سازمان ارتقا معیشت جامعه عشایری است، افزود: بهبود بازار فروش محصولات تولیدی عشایر از سوی سازمان درحال پیگیری است.

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل برگزار گردید.

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل امور عشایر استان با حضور دکتر فتح زاده برگزار شد.

 آل هاشم از تشکیل جلسه کارگروه توسعه مدیریت در اداره کل امور عشایر استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی آل هاشم ضمن بیان این مطلب افزود: کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد با حضور دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری و اعضای کمیته تشکیل شد.

تجلیل از همکاران روابط عمومی

به گزار ش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، دکتر آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان به همراه مهندس احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بمناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور در اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان از مهندس وحید کاظم زاده رئیس روابط عمومی سازمان و همکاران ایشان در سازمان و اداره کل امور عشایر با اهدای لوح تجلیل نمود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر با حضور جمع کثیری از عشایر منطقه برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی،

بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر با حضور جمع کثیری از عشایر و مسئولین کشوری و استانی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های مختلف بیش از پانصد نفر بود.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید بذلی امور عشایر آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید بذلی اداره کل امور عشایر استان با حضور مدیرکل، فرمانده حوزه ۵ بسیج کارمندی شهید کسایی و جمعی از خادمین عشایر استان برگزار گردید.

سرگرد محرمی فرمانده حوزه ۵ بسیج کارمندی شهید کسائی در این مراسم با قدردانی از آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان، اظهار داشت: از جمله شاخصه های مهم بسیج طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلابی بودن، پای کار بودن، جوانگرایی و مومن بودن می باشد.