رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: 1401-12-02

جلسه هیئت منتظران موعود پایگاه شهید بذلی اداره کل بمناسبت هفته بسیج

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان،بمناسبت هفته بسیج جلسه ای تحت عنوان " نقش بسیج در تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدائی " د راتاق کنفرانس اداره کل امور عشایر استان برگزار گردید.

حجت الاسلام حاج آقای امیری به عنوان سخنران این جلسه در مورد نقش بسیج در تاریخچه انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در زمان جنگ تحمیلی و محرومیت زدایی از مناطق محروم اشاره کرد.

در بخشی از این سخنرانی آمده است:

گردهمایی ذیحسابان و مسئولین مالی امور عشایر سراسر کشور

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران،گردهمایی سراسری ذیحسابان و مسؤولین امور عشایر سراسر کشور با حضور مهندس قندالی ریاست سازمان امور عشایر ایران -  ۴ اذر ۹۶ _ تهران _ در سالن جلسات سازمان امور عشایر ایران برگزار گردید.

????مهندس قندالی در گردهمایی سراسری ذیحسابان و مدیران مالی امور عشایر کشور : ما در برنامه ششم بسیار تلاش کردیم که کلمه عشایر را در کنار کلمه روستا بیاوریم و خوشبختانه در این برنامه در ۱۷ حکم کلمه عشایر گنجانده شده است. 

 

جلسه توجیهی اشتغالزایی صندوق خرد زنان قشلاقات قلی بیگلو

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، جلسه توجیهی اشتغالزایی صندوق خرد زنان قشلاقات قلی بیگلو با حضور مسئول اداره امورعشایر شهرستان خداآفرین و کارشناس صندوق های خرد زنان برگزار گردید و از صنایع دستی ورنی بافان زنان عشایری نیز بازدید بعمل آمد. 

پاسخ رهبر انقلاب به نامه سرلشکر قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره داعش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌‌ی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره‌‌ی پایان سیطره‌ی شجره‌ی خبیثه‌‌ی داعش تأکید کردند: شما با متلاشی ساختن توده‌ی سرطانی و مهلک داعش نه‌فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید.

شن ریزی راه دسترسی قشلاق صورناکهل شهرستان میانه

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایراستان، با عنایت ویژه مسئولین شهرستان میانه و از محل اعتبارات جزء2 بند ب ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه، مختص روستاها و مناطق عشایری فاقد دهیاری، عملیات شن ریزی راه دسترسی قشلاق صورناکهل به طول 5 کیلومتر آغاز شد. انتظار می رود با انجام این پروژه مشکل تردد اهالی این قشلاق خصوصا در فصل زمستان و مواقع بارندگی مرتفع  گردد. قشلاق صورناکهل با 13 خانوار و 48 نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان میانه و در 20 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد.

صنعت گردشگری می تواند منجر به اشتغال پایدار در خداآفرین شود.

صنعت گردشگری می تواند منجر به اشتغال پایدار در خداآفرین شود.

فرماندار خداآفرین با بیان اینکه گردشگری بعنوان یک صنعت 'هنر و تجارت در دنیا است که با ویژگیهای خاص خود در آینده یک صنعت پویا و اولین صنعت پر در آمد جهان تلقی می شود' گفت: گردشگری تنها صنعتی است که می تواند با ایجاد اشتغال قابل توجه 'درآمد زایی بیشتر و پایدار در کوتاهترین زمان ایجاد کند بنابر سرمایه گذاری در این صنعت نه تنها در پیشبرد اقتصاد ملی بلکه در جهت تولید 'اشتغال و درآمد زایی منطقه نقش خواهد داشت.

بازدید مدیرعامل محترم اتحایه

بازدید مدیرعامل محترم اتحایه عشایری استان آذربایجانشرقی و بخشدار مرکزی شهرستان خداافرین  از شرکنهای تعاونی عشایری شهرستان خداآفرین و نظارت سرزده از نحوه خدمات رسانی به عشایر و طرح های دردست اجرا و برنامه های آتی و همچنین از کارخانه جدیدالاحداث برنجکوبی بسطاملو